Міждисциплінарний підхід до дослідження управління відходами: впровадження практики ЄС

Проведено воркшоп на тему: «Зв’язок між економічним зростанням і сталим розвитком: стратегії, ініціативи та заходи на міжнародному, європейському й національному рівнях»

10 лютого 2021 року в рамках реалізації проєкту ЄС Еразмус + (модуль Жан Моне) «Міждисциплінарний підхід до дослідження управління відходами: впровадження практики ЄС» (621029-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя відбувся воркшоп на тему: «Зв’язок між економічним зростанням і сталим розвитком: стратегії, ініціативи та заходи на міжнародному, європейському й національному рівнях».

Участь у вокршопі взяли більше 130 учасників, серед яких студенти бакалаврату та магістратури, дослідники, представники широкої громадськості.

Виконавці проєкту проф. Тетяна Вітенко, проф. Наталія Мариненко, проф. Ірина Крамар та запрошений спікер – проф. Анетта Зелінська з Вроцлавського економічного університету (м. Вроцлав, Республіка Польща) зуміли успішно досягти очікуваного впливу воркшопу на цільову групу.

Під час воркшопу було обговорено наступні питання:

  1. Що таке «зелена економіка»? Економічне зростання та його зв’язок із сталим розвитком (проф. Ірина Крамар)
  2. Як глобальні зміни у навколишньому середовищі впливають на бідність та як у світовому масштабі можливо її зменшити і досягти економічного зростання, одночасно дотримуючись глобальних цілей сталого розвитку? (проф. Ірина Крамар)
  3. Як можна використовувати світову економіку та доступні технології для сприяння сталому розвитку й управлінню відходами зокрема? (проф.Тетяна Вітенко)
  4. Економічне зростання та сталий розвиток на прикладі різних європейських країн (проф. Наталія Мариненко)
  5. Економіка замкненого циклу та її екологічні аспекти (проф. Анетта Зелінська)

Учасники семінару зрозуміли взаємозв’язок між економічним зростанням в країні та сталим розвитком, ознайомилися з успішними прикладами (європейські кейси) екологічно відповідального бізнесу та його впливу на країни, отримали теоретичні знання і практичний досвід в економіко-еколого-соціальній сфері (на прикладі європейських країн, Швеції зокрема).